sobota 1. dubna 2017

Začíná tréninkové jaro, rekapitulace března 2017

Ten rok letí strašně rychle a zase je za mnou další měsíc. V březnu mě čekal jeden z cílů letošní sezóny a to Pečecká desítka (viz níže). Kilometrů bylo trochu méně. Před Pečky jsem v týdnu zas tolik kilometrů nenaběhal a hlavně po nich začala pilová sezóna v plné síle a já týden skoro neviděl, natož abych běhal.


Pečecká desítka

V Pečkách jsem v roce 2013 běžel svou první desítku. Proto jsem se rozhodl vrátit na tuto trať, i když nepatří mezi nejrychlejší. První půlku jsem běžel s rozmyslem v tempu na 36 minut  plánem v druhé polovině zrychlit. Bohužel po otočce jsme se otočili i proti větru a to zhatilo plány na zrychlení. Celou druhou polovinu jsem se neměl za koho schovat, takže jsem si to odedřel sám. Nakonec ta ztráta na první polovinu nebyla tak hrozná v porovnání se závodníky na čele startovního pole. Nakonec mi zimní dřina přinesla čas 36:05.

Bujanovské koláčové běhy

 Trénink desítkou neskončil, ale pokračuji přípravou na půlmaraton v Budějovicích. V rámci tréninku jsem zařadil i závody Jihočeského běžeckého poháru. Hned na prvním v Bujanově nás přivítalo krásné slunečné počasí a velmi nabitá konkurence. Sjel se tam snad celý jihočeský kraj. Do závodu jsem šel s tím, že poběžím své tempo a uvidím na co to bude stačit. Nejrychlejší skupinka mě utekla hned na prvních otočkách ve vsi a zároveň nikdo neakceptoval mé tempo. Celý závod jsem si nakonec odběhl sám a v posledním dvoukilometrovém stoupání jsem i setřásl útok závodníků za mnou a doběhl jsem pro celkové sedmé místo a třetí v kategorii do 29. let.

Žádné komentáře:

Okomentovat