sobota 3. prosince 2016

Zima přišla na Šumavu - Plechý


Jsem si byl zaběhat na Šumavě, z Nového Údolí do Nové Pece. Z Pece jsem popojel vlakem. Jelikož mrzne teprve druhý den, tak pod sněhem je vše pokryté ledem, který místy úplně nedrží. Na Plechým mi zamrzl telefon, takže od něj už fotky nemám.
Zajímavý rozdíl v převýšení mezi mapy.cz a záznamem z GPS :) 
Tímhle stavidlem začíná Schwarzenberský kanál
Expert na tréninku - funguji jako reklama na Stopu pro život :)
Říčka Světlá
Potoky jsou plné vody, bohužel tečou po cestě


Pohled z Třístoličníku (1 302 m.n.m.) na Vysoký hřeben (1 341 m.n.m.) a Trojmeznou (1 361 m.n.m.). Vpravo dunajská nížina a Alpy

Pokus natočit video, aby jste viděli jak je tu krásně. Omluvte stabilizátor (ruku). Chtěl jsem natočit ještě seběh z Plechého k Stifterovu památníku, ale zamrzl mi telefon.

Trojmezná 
Trojmezná, šutr vpravo je vrchol.
Trojmezná - vrcholová skála
Trojmezí

Je tu zima jak v mrazáku :)
Alpy - uprostřed Dachstein, vlevo Totes Gebirge

Plechý je plochý :)  Vlevo ČR, vpravo Rakousko
Plechý (1 378 m.n.m.) - vrcholová skála

Asi tu byl Mrazík
Razítko nebarvilo, zkusil jsem...:)
Hoře zdar


Cesta k Plešnému jezeru - Trojmezenský prales

2 komentáře:

  1. To je prostě nádhera. Miluju, když je v zimě hodně sněhu, svítí sluníčko a je trochu pod nulou. Tak by mohlo být každý den. Když je sníh, tak jezdím na běžkách, a když ne a je alespoň led u nás na koupališti, tak si chodím se sousedem zahrát hokej. Brusle a pak boty si dávám do hokejové tašky , protože se mi už jednou stalo, že mi někdo "omylem" vzal boty.

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle na fotce je to krásný. Ještě i za oknem, ale jít ven do té zimy, to už se mi moc nechce. Chodím každý den na procházku, musím, máme totiž psa, ale že by se mi nějak extra chtělo, to se říct nedá. Na druhou stranu se mám ale na co těšit. Doma máme krásné teplo od akumulačních kamen Norsk Kleber https://www.flamen.cz/product-brands/norsk-kleber/ , které hřejí, i když se v nich už dávno netopí, takže máme doma teplo, které potřebuju :-D .

    OdpovědětVymazat