neděle 30. dubna 2017

Duben - trénink a závody

Další měsíc je za námi. Během dubna jsem absolvoval dva závody, přičemž na plno jsem šel jen do toho na Ještědu. 
Přelom z března do dubna jsem měl v docela slušné kilometráži, přes sto kilometrů za týden. Bohužel za dva, týden po sobě jdoucí závody, se mi v těle tak nakumulovala únava, že jsem byl jeden týden skoro bez tréninku a jen cvičil a protahoval. Po Ještěd Skyrace se mi úplně zablokovala záda a o nohách ani nemluvím.
Na konci měsíce mám nakonec pocity celkem dobré, i když jistá únava v nohách pořád je.

Horský maraton v Novohradských horách

Horský maraton v Novohradských horách
Záznam trasy: https://flow.polar.com/training/analysis/1277196926
U nás na jihu není zas tolik delších terénních závodů, proto jsem v rámci tréninku a sbírání bodů do Jihočeského běžeckého poháru vyrazil do Trhových Svinů na Horský maraton. Název je trochu zavádějící, protože má jen 30 kilometrů. Na závod jsme měli dokonalé slunečné počasí a já se pozvolna rozbíhal ze zadních pozic. Postupně jsem se dopracoval až na třetí místo, o které jsem ale přišel v seběhu do cíle. Bohužel i přes volnější první půlku závodu jsem byl pár dní po závodě v dost dezolátním stavu.

Ještěd skyrace

Ještěd Skyrace
Záznam trasy: https://flow.polar.com/training/analysis/1294252154
Hned další víkend na Velikonoce jsem se stejně jako vloni zúčastnil závodu Ještěd Skyrace, který byl letos pořádán jako Mistrovství České republiky ve Skyrunningu. Ještěd nás stejně jako vloni přivítal horším počasím, ale na závod se nakonec udělalo celkem rozumně a pršet začalo až při vyhlášení. Do závodu jsem, jak je u mě zvykem, vstoupil volněji. Z první sjezdovky jsem měl dost vítr. Měl jsem proč, protože na jejích vrcholu jsem měl pocit, že se mi odtrhnou lýtka. Nakonec jsem sjezdovku i první seběh zvládl a od konce druhého kopce jsem začal šlapat na plyn. Postupně jsem se tak propracoval z 68. místa až na výsledné 35. v cíli. Letos jsem ani nedostal křeče ve stoupání pod lanovkou na vrchol Ještědu. Bohužel se mi nepovedlo být první žena. Druhou ženu jsem předběhl na Ještědském hřebeni, ale vítězka závodu byla nedostižná.

Žádné komentáře:

Okomentovat