![]() |
| Motorový vůz M 260.0 přezdívaný Stříbrný šíp. Jediný vyrobený kus z roku 1938. |
![]() |
| Kokpit vlaku Elinka z roku 1905 |
My jsme jeli vlakem Elinka z roku 1903 s označením M400.0. Cestou jsme dostali od stylizovaného průvodčího instruktáž ke Křižíkovo trati a informační materiály.
Vlak se řídí hláškou z filmu od Bolka Polívky:"Vlak by měl jet tak rychle, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř i ven".
Z Bechyně jsme vyrazili po červené značce směrem k Táboru. Trasa je v tak pěkném stavu, že dlouhé kalhoty a dlouhý rukáv jsou nutností, protože kopřivy a jiné mlází přesahují výškou 2 metry. Naštěstí morálku týmu zvedlo malinobraní. I přes množství malin kolem cesty tato trasa není vhodná pro děti. Ty kopřivové a bodlákové pralesy je pravděpodobně dost znechutí. Jinak morálku týmu na této dlouhé trase udržovali pivní a nanukové zastávky. Nejvíce se nám líbilo v kempu Saloon kus od Stádleckého mostu. Celkem jsme našlapali cca 30 km a bez zastávky na oběd nám cesta z Bechyně do Tábora zabrala 7 hodin a 9 minut.
![]() |
| Bechyně |
![]() |
| Touhle krasavicí jménem Elinka jsme se vezli |
![]() |
| Červená turistická trasa a zároveň naučná stezka Na Onen Svět je trochu prales. Pro děti rozhodně nevhodné. |
![]() |
| Lužnice mezi Dobronicemi a Bechyní |
![]() |
| Naučná stezka Na Onen Svět u Dobronic |
![]() |
| Zřícenina hradu Dobronice u Bechyně |
![]() |
| Dobronice u Bechyně |
![]() |
| Kostel Nanebevzetí panny Marie nad Lužnicí u Dobronic |
![]() |
| Stádlecký řetězový most |
![]() |
| Vyfocená užovka |
![]() |
| U Příběnic |













Žádné komentáře:
Okomentovat