úterý 24. září 2019

Běhej lesy 2019

Poslední tři roky jsem pokaždé běžel nějaký běžecký pohár. Předloni to byla moje premiéra na Jihočeském běžeckém poháru. Rok na to jsem odběhal celý Kilpi Trail running cup a letos jsem si opravdu užil závodní sérii Běhej lesy. Každý seriál závodů byl něčím zajímavý.

Vezmu to od začátku. V mém rodném kraji se již pár let pořádá Jihočeský běžecký pohár (https://www.jihoceskybezeckypohar.cz). Každý rok se několik závodů mění a obsahuje závody od krátkých po dlouhé, od silničních přes krosové. Prostě si vybere každý. Závody pořádá skvělá parta lidiček a celý pohár provází rodinná atmosféra. Takže pokud to nemáte k nám na jih daleko, tak doporučuji sledovat závody JBP a přijít si k nám zaběhat.

V loňském roce jsem se dostal k závodu Kilpi Trail running cup (http://www.trailrunning.cup.cz/). Tento pohár se běhá také již řadu let, jen mění hlavního sponzora častěji než někteří ponožky. Některé závody se mi líbili (v oblibě mám Lipenský púlmaraton), ale většina mě zklamala. Z této série jsem si odnesl akorát to, že tento typ závodů mě nebaví. Často jsou to spíše chodecké závody a následné seběhové držkopády.

V době chůze do kopců jako Ještěd a Kraličák jsem již pokukoval po všudypřítomných reklamách na seriál závodů Běhej lesy (https://behejlesy.cz/). A když přišel podzim, tak jsem to tam poslal. Vybral jsem si šest závodů na celkové pořadí se záložními Boleticemi, kdybych náhodou v nějakém závodě zaváhal. Z důvodu negativních recenzí jsem vyškrtl pouze Karlštějn. A kde se mi líbilo nejvíc? I přes zdravotní problémy se mi běžecky nejvíc líbila trasa v Jizerkách. Krátké rychlé kopce a dá se pořád makat. Hned za Jizerky bych zařadil Slavkovský les (oáza klidu) a Brdy. Ostatní závody byly taky moc pěkné, ale tyhle tři mě oslovili nejvíc. Na závěr seriálu v Boleticích jsme byly s manželkou v roli pomocníků, takže jsem si užil tu nejdůležitější činnost, a to doplňování toaleťáku do toitoiek :) 
Boletice v netradiční pozici
Lednice
Vysočina



1 komentář: